اظهارات مدیرکل راه وشهرسازی در خصوص تصادف جاده دهدشت - چرام ؛
ماشینی که تصادف کرده از رده خارج بوده / خیلی وقتها در جادهها مقصر اصلی راننده است/در کهگیلویه و بویراحمد به افرادی که کار نمیکنند کاری ندارند؛ اما به ادارهای که کار میکند، حمله میکنند
به گزارش روشن خبر، محمد راستا در گفت و گو با کبنا نیوز در خصوص تصادف جاده دهدشت – چرام اظهار کرد: هیچ جادهای بطور صد در صد ایمن نیست، ولی جاده دهدشت چرام در حد میانگین کشوری ایمنی دارد، مشخص نیست که ماشین از فرعی وارد شده و به ماشین برخورد کرده یا در جاده اصلی بوده است. به احتمال ۹۰ درصد از فرعی وارد جاده شده و برخورد کرده است.
وی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پیمانکارها بدهکار هستیم، در همین جاده دهدشت چرام پیمانکار طلبکار است و با کمبود اعتبار روبرو هستیم.
وی بیان کرد: در کمتر از دو سال ۱۵ کیلومتر جاده چهارخطه شده است، یک کیلومتر جاده ۵۰ میلیارد تومان هزینه بردار است، ۴ میلیارد تومان اعتباری که تخصیص داده میشود چه دردی را دوا میکند؟
راستا افزود: چرا شورای فنی در سازمان مدیریت و برنامهریزی برگزار نمیشود، حتی اگر پیمانکار خلع ید شود، اثری در پیشرفت پروژه ندارد، همین الان به دلیل نبود اعتبار از نظر قانونی پیمانکار میتواند خاتمه کار را اعلام کند، و پروژه قفل میشود، ولی ما به هر ترفندی است پیمانکار را نگه داشتهایم، و بخش کمی از کار باقی مانده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر این نقطه حادثه خیز است به اداره راهداری مرتبط است، و اگر جاده در حال ساخت است پیمانکار دارد، از این رو باید اول ببینید که چه کسی واقعاً مقصر است.
وی گفت: متأسفانه در این استان به افرادی که کار نمیکنند کاری ندارند، ولی به ادارهای که کار میکند حمله میکنند. خیلی از این ادارات به اندازه یک واحد خانه نهضت ملی مسکن مشکلات و درگیری ندارند، ولی رسانهها از آنها تعریف میکنند.
خیلی وقتها در جادهها مقصر اصلی راننده است، باید به این موضوع توجه شود، در همین تصادف اخیر نیز باید همه جوانب روشن شود، این درست نیست که عدهای نظر غیرکارشناسی بدهند. این تصادف در روز انجام گرفت نه شب.
وی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پیمانکارها بدهکار هستیم، در همین جاده دهدشت چرام پیمانکار طلبکار است و با کمبود اعتبار روبرو هستیم.
وی بیان کرد: در کمتر از دو سال ۱۵ کیلومتر جاده چهارخطه شده است، یک کیلومتر جاده ۵۰ میلیارد تومان هزینه بردار است، ۴ میلیارد تومان اعتباری که تخصیص داده میشود چه دردی را دوا میکند؟
راستا افزود: چرا شورای فنی در سازمان مدیریت و برنامهریزی برگزار نمیشود، حتی اگر پیمانکار خلع ید شود، اثری در پیشرفت پروژه ندارد، همین الان به دلیل نبود اعتبار از نظر قانونی پیمانکار میتواند خاتمه کار را اعلام کند، و پروژه قفل میشود، ولی ما به هر ترفندی است پیمانکار را نگه داشتهایم، و بخش کمی از کار باقی مانده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر این نقطه حادثه خیز است به اداره راهداری مرتبط است، و اگر جاده در حال ساخت است پیمانکار دارد، از این رو باید اول ببینید که چه کسی واقعاً مقصر است.
وی گفت: متأسفانه در این استان به افرادی که کار نمیکنند کاری ندارند، ولی به ادارهای که کار میکند حمله میکنند. خیلی از این ادارات به اندازه یک واحد خانه نهضت ملی مسکن مشکلات و درگیری ندارند، ولی رسانهها از آنها تعریف میکنند.
خیلی وقتها در جادهها مقصر اصلی راننده است، باید به این موضوع توجه شود، در همین تصادف اخیر نیز باید همه جوانب روشن شود، این درست نیست که عدهای نظر غیرکارشناسی بدهند. این تصادف در روز انجام گرفت نه شب.
برچسب ها :تصادف جاده دهدشت - چرام ، روشن خبر ، محمد راستا ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰