تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1404 - 18:25
کد خبر : 185471

بازدیدهای سرزده، در مسیر بهبود خدمات و رضایتمندی مردم

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انجام بازدیدهای سرزده از ادارات به‌منظور سنجش نظم اداری، بهبود خدمات و رضایتمندی مردم خبر داد.

 

به گزارش روشن خبر ، به همراه گردآفرین نوریان مدیرکل اداری و مالی استانداری، به‌صورت سرزده از اداره‌کل و شعبه تأمین اجتماعی بازدید کردند و در جریان مشکلات، خواسته‌ها و میزان رضایت مردم قرار گرفتند.

 

حسینی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم از اولویت‌های دولت و استاندار است، گفت: «نظارت بر دستگاه‌های اجرایی با هدف شناسایی مشکلات و ارتقاء خدمات انجام می‌شود.»

 

وی افزود: در این بازدیدها علاوه بر ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع و میزان رضایتمندی مراجعین، مشکلات ادارات نیز بررسی خواهد شد.

 

حسینی تصریح کرد: «اداراتی که رضایت مردم را جلب کنند، تشویق می‌شوند و در مقابل، دستگاه‌هایی که در ارائه خدمات ضعف دارند، ملزم به بهبود خواهند شد.»

 

معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: این بازدیدهای سرزده به‌صورت هفتگی در مرکز استان و شهرستان‌ها ادامه داشته و در ارزیابی سالانه مدیران و جشنواره شهید رجایی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متأسفانه در حال حاضر نظرسنجی فعالی در روشن‌خبر وجود ندارد.

مارگون

دنا

لیکک

باشت

کهگیلویه

چرام

لنده

گچساران

بویراحمد