بازدیدهای سرزده، در مسیر بهبود خدمات و رضایتمندی مردم
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انجام بازدیدهای سرزده از ادارات بهمنظور سنجش نظم اداری، بهبود خدمات و رضایتمندی مردم خبر داد.
به گزارش روشن خبر ، به همراه گردآفرین نوریان مدیرکل اداری و مالی استانداری، بهصورت سرزده از ادارهکل و شعبه تأمین اجتماعی بازدید کردند و در جریان مشکلات، خواستهها و میزان رضایت مردم قرار گرفتند.
حسینی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم از اولویتهای دولت و استاندار است، گفت: «نظارت بر دستگاههای اجرایی با هدف شناسایی مشکلات و ارتقاء خدمات انجام میشود.»
وی افزود: در این بازدیدها علاوه بر ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع و میزان رضایتمندی مراجعین، مشکلات ادارات نیز بررسی خواهد شد.
حسینی تصریح کرد: «اداراتی که رضایت مردم را جلب کنند، تشویق میشوند و در مقابل، دستگاههایی که در ارائه خدمات ضعف دارند، ملزم به بهبود خواهند شد.»
معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: این بازدیدهای سرزده بهصورت هفتگی در مرکز استان و شهرستانها ادامه داشته و در ارزیابی سالانه مدیران و جشنواره شهید رجایی نیز تأثیرگذار خواهد بود.
برچسب ها :اداره کل تامین اجتماعی ، بازدید سرزده از ادارات ، به گزارش روشن خبر، ، حسینی ، روشن خبر، ، گردآفرین نوریان ، مدیرکل اداری و مالی استاندار ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویر احمد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰