جناب آقای اسلام آریاپناه حال که با عنایت با لطف خداوند به این مقام رسیده اید و نعمت به خلق خداوند نصیبتان شد بعد از تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای شما در رابطه با آرزوی بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت مردم دو بخش چاروسا و دیشموک و یک پروژه به کما رفته چند نکته را یادآوری میکنم و امیدوارم که شما به عنوان رئیس جدید این مورد را جز اولویت های خود قرار دهید
دو بخش دیشموک و چاروسا در بن بست هستند و با اتصال به جاده پاتاوه می توانستند از بن بست خارج و به مرکز استان نزدیک تر شوند و اتصال این پروژه نیز زده شد اما هر ساله در گیر و دار تغییر پیمانکار و عدم پیشبرد این مسیر که از روستای امامزاده نورالدین (ع) می گذشت سپری میشد و فقط گزارشی از تزریق بودجه بود و ادامه روند و بازگشایی به رویت مردم محروم این دو بخش نرسید و لذا از شما به عنوان رئیس جدید تقاضا مندیم با توجه به اینکه پروژه تعریف شده و دارای پیشرفت فیزیکی نیز می باشد در اتمام آن کوشا باشید و آن را به سرانجام برسانید که عبادت جز خدمت به خلق نیست.
مطالبه گر رفع محرومیت دوبخش دیشموک وچاروسا
راه مهم ترین اولویت هر بخش یا شهر است و دو بخش دیشموک و چاروسا به علت در بن بست بودن، خروج از بن بست مهم ترین اولویتشان است .
برای خروج از بن بست این دو محور آذرماه سال ۹۶ با حضور خیراله خادمی معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی اتصال جاده قلعه رئیسی به محور پاتاوه-دهدشت کلنگ زنی شد.
این مسیر از روستای امامزاده نورالدین (ع) تا اتصال به جاده ملی دهدشت-پاتاوه به طول هفت کیلومتر است و از مزایای آن میتوان به کاهش مسیر با مرکزاستان،حذف پیچ های تند و مرگبار و خروج از بن بست دو بخش دیشموک و چاروسا وهمیطور مهاجرت معکوس وبازگشت به روستاهای مسیر این پروژه از جمله همین روستای امامزاده نورالدین(ع)،روستایی که زادگاه و مدفن اولین روحانی شهید انقلاب اسلامی درجنوب کشور و ۲۸شهیدازسرداران عرصه جنگ تحمیلی میباشد که ازمنابع وچشم اندازهای طبیعی خاصی برای اشتغال پایدار برخوردار است(گردشگری،کشاورزی،دامداری) را می توان اشاره کرد.
این پروژه با وجود اینکه طی سالهای گذشته از بهرهبرداری آن سخن گفته میشد اما در ابهام خبری است و گویا اصلا وجود ندارد این در حالی است که پروژه بارها مورد بازدید نماینده فعلی و سابق قرار گرفته و دارای پیشرفت فیزیکی نیز بوده است و این به حال خود رها کردن پروژه ها و عدم پیگیری پروژه ها وگماردن چنین پروژه های مهم را به شرکتهای پیمانکاری ضعیف ، خود ضرر زیادی به بیت المال و اموال مردم خواهد زد اگر قرار بر عدم پیگیری و عدم اتمام یک پروژه بود چرا شروع شد و اگر شروع شد چرا به جای اینکه اجازه دهیم پروژه در زمان دچار فرسایش شود آن را به مدار باز نمیگردانیم و قدمهای آخر برای اتمام را برنمیداریم بدیهی است که نقد این پروژه بر مدیر سابق راهداری و حمل و نقل کهگیلویه است و نامه این فرد سبب پیگیری و بازخوانی مجدد و مطالبه از مدیر جدید شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰