رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
بازدید از بیش از ۳۰ مدرسه مستقل بخش دیشموک و چاروسا
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از ۳۰ مدرسه مستقل در بخش دیشموک توسط بازرسان و ارزیابان این اداره کل مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روشن خبر، محمد دانشی نسب ،افزود:این تعداد مدرسه در نهمین بازدید دوره ای بازرسان و ارزیابان این اداره کل توسط ۸ تیم بازدید شدند.
وی گفت: مدارس مستقل مورد بازدید از سه دوره تحصیلی ابتدایی ،متوسطه اول و دوم بودند.
محمد دانشی نسب همچنین از بازدید از۳۰ مدرسه مستقل در بخش چاروسا خبر داد و افزود: در دهمین بازدید دوره ای ۹ تیم تخصصی کار بازرسی،نظارت بر مدارس مستقل ابتدایی،متوسطه اول و دوم را برعهده داشتند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،گفت:از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۴۷۷ مدرسه مستقل در شهرستان ها و مناطقی از جمله بویراحمد،بهمئی،،دنا،عشایر،لنده،چرام،مارگون،لوداب،دیشموک،چاروسا توسط ارزیابان و بازرسان این اداره کل مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.
وی، با بیان اینکه دراین بازدیدها در کنار مسائل آموزشی و پرورشی، مسائل اداری ،حسابداری و مالی و اموال مورد بررسی قرار می گیرد افزود:پس از بازدید، بازرسان و ارزیابان این اداره،بازخوردی از نقاط قوت و قابل بهبود مدارس و ادارات را احصاء و هم به صورت مکتوب و هم به صورت حضوری به روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس مربوطه ارائه شد.
محمد دانشی نسب،گفت:روسای ادارات و مدیران مدارس طی ۲ هفته فرصت دارند نقاط قابل بهبود را اصلاح کرده و نتیجه را به صورت کتبی به این اداره ارسال کنند.
وی ،مقصد بعدی بازرسان و ارزیابان اداره کل را مدارس شهرستان های کهگیلویه،گچساران و باشت اعلام کرد و افزود:هفته آینده مدارس این سه شهرستان مورد بازدید قرار می گیرند.
برچسب ها :اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد ، چاروسا ، دیشموک ، رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، روشن خبر ، محمد دانشی نسب
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰